2011年7月24日星期日

台北之旅 - 地下街 = 迷宮

自問認路都算唔差,但一入到地下街,上下左右完全唔分唔到
K12 - 誠品站前店 臺北車站K區地下街
樓梯寛濶
條地下街長到呢~,感覺上有由佐敦地鐵至旺角或太子地鐵禁Q長
 無晒方向感當然要睇下水牌喇,但係點睇好呢?
下圖:邊到係"藝文西廣場"、"生活中廣場"、"美味東廣場"
你指俾我睇我行邊面好過喇!
地下街指示之差,我諗好多香港人都俾D指示老點過唔少次
地下街內7-11舖位好大,有位俾你食野睇報紙,
見過其中一間7-11有廁所,所以專誠入去如廁一下,原來係男女共用一格
我諗有好多人質疑我的認路能力
如果你識睇以下的地圖,就絕對可以質疑我
連本地人都唔識行,何況我是來自香港