2010年8月22日星期日

泰國之旅 - Four Seasons Hotel 晚餐篇

四季有個Summer Promotion有兩個選擇,任選其一
1. 一個人去Massage
2. 兩個人食一餐Set Lunch or Set Dinner
錦我就選左兩個人去食一餐Dinner,唔知大家同我個諗法是否同我一樣,
一間五星級酒店食物質素都唔會差得去邊,佢請食飯當然要去喇。
今晚就唔駛諗食乜喇。

就係依間食Dinner
晚夜收起曬d帆布,就好清楚見到outside個環境
間餐廰好有RPG Game個d感覺



湯 - 冬蔭工
都幾辣,飲到出曬汗,好味
唔係我要求高,一間五星級餐廳,個湯都未飲完就上主菜,
你張檯好大張呀,你好趕時間收工呀,當時我覺得自已去左茶餐廳,
係唔係你要等我飲完個湯收走左,你先黎上個主菜呢?
主菜 - 咖喱豬
無乜特別,不過不失
當中庶蝦,春捲,炸魚都係凍冰冰,個炸魚連大家樂都不如,差到......
食到依到,早知就唔趕返黎食喇,唉!
甜品 - 芒果糯米飯
用胡慧沖個句,芒果糯米飯無話好食唔好食
總括黎講,一個人去Message好過 >.<